-

---------------------- om Svar till anonym:
Jag tycker man ska då vara nykter. Och bara gå ut på nå speciellt, Och festa med folk som tar droger .. SMART

---------------------- om Svar till anonym:
Men ungdomar idag har ett helt annorlunda sätt. Allt är så sjukt. Och du festar med folk som går på droger. SMART


Eftersom du nu vet vilka utav mina kompisar som tar droger så tkr jag du ska berätta det för mke, för jag vet inte!
Jag skiter faktiskt i vad du tkr om alkohol & nykterhet m.m, att dricka 1-2 öl framför tvn på helgen är helt normalt, undrar hur många som gör de egentligen?
& det finns INGA droger inblandat i mitt liv..
Våga stå för vem du är, så jävla omoget att sitta & kommentera anonymt, men de är ju inte värre än att jag kan ta reda på vem du är om du inte vågar vara ärlig!


Kommentarer
Postat av: anna

HAHA va? vad håller folk på med? :P

2010-03-03 @ 08:19:42
URL: http://annamariasoder.blogg.se/
Postat av: -------------------------------

Det vet nog alla vi att det finns droger i ditt liv.

2010-03-03 @ 12:18:32
Postat av: Caroline

Men vilken tur att du vet de, inte ens jag visste att de gjorde de, men nu vet ja!

2010-03-03 @ 13:16:55
URL: http://tinosmamma.blogg.se/
Postat av: Jenna

Haha gud det här är nästan roligt. Att man fortsätter kommentera anonymt fast man vet hur lätt det är med hjälp av IP-nummer ta reda på vem det är. Aja. Blir ju bara extremt pinsamt för dig sen anonym när det kommer fram ;)

2010-03-03 @ 13:37:02
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Jenna

Haha gud det här är nästan roligt. Att man fortsätter kommentera anonymt fast man vet hur lätt det är med hjälp av IP-nummer ta reda på vem det är. Aja. Blir ju bara extremt pinsamt för dig sen anonym när det kommer fram ;)

2010-03-03 @ 13:38:15
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: maria

men jag blir förbannad på den anonyma jäveln.

Vad har den personen för jävla problem?? våga visa men du är jävla tönt och sluta snacka massa skit. patetiskt :P

2010-03-03 @ 14:14:41
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken liten idiot som inte kan stå för vad han/hon tycker. Kanske e så att de ligger avundsjuka i bakrunden.. Du ha en underbar son, de har inte anonym. Anonym har nog ett kasst jävla liv och måste nu klaga och kasta skit på dej. Att man inte ens kan skriva ut vem man är. SÅ JÄVLA LÅGT!!!

Ett bra tag sen vi träffades nu men ja vet att du är en underbar mamma..

2010-03-03 @ 14:39:04
Postat av: Ella

Bry dig inte om det Carro! Både du och dem i din omgivning vet att det inte är sant. Att folk bara orkar...

2010-03-03 @ 15:09:57
Postat av: Sabine

Såna människor är inget att bry sig om, dom finns överallt! Och på nätet är dom anonyma för då slipper dom stå för sina idiotiska kommentarer..



Tack för att du erbjuder dig hjälpa mig, väldigt snällt! Jag har faktiskt mixtrat ihop en header på min dator, men har inget internet där så har inte kunnat få upp den på bloggen. Kan ju försöka lite själv men går det åt faan får du mer än gärna hjälpa mig:P

2010-03-03 @ 15:29:38
URL: http://nissesmamma.blogg.se/
Postat av: Claes, tinos pappa, carros sambo

Jasså, du går på droger älskling :D. Måste ha missat d ja. Men d är klart, vi bor ju bara med varandra :). Men man kanske skulle börja så blir d nå sanning i va den fega anonyma fan skriver. Har dom synpunker på hur vi uppfostrar Tino som kan den fega fan komma hit å säga d istället för å prata skit över nätet!

2010-03-03 @ 16:41:20
Postat av: ----------------------------

har inte nämt att du går på droger men dina vänner du umgås med. Inge bra att vara i dom kretsarna. och vi vet ditt förflutna ja..

2010-03-03 @ 18:33:55
Postat av: Malin - Mamma till Ebba <3

Men lilla anomyma sate, bara för carros förflutna är lite rangligt så ska hon väl inte behöva få skit för det nu? alla har väl fan varit unga? eller? Carro är en vettig person och jag vet att hon skulle aldrig göra något sånt överhuvudtaget och jag tror knappast hennes vänner heller. Och det är väl inte du som ska välja hennes vänner utan det sköter hon alldeles utmärkt själv, så jag tycker du ska ta ditt otroligt barnsliga beteende och köra upp någonstans. Och sen låta carro och hennes familj vara ifred för jag tror inte du är guds lilla änglabarn heller när man går tillbaka till tonåren!!!

2010-03-03 @ 19:40:56
URL: http://maliiingustavsson.blogg.se/
Postat av: Annika

Shiiiit va dryg du är din fega fanskap! Kan du bara lägga ner du har inget med deras liv att göra ! Eller vill du så gärna leva Carros liv så du vet inte vart du ska ta vägen med din avundsjuka så du måste kasta ur dig massa skit ! Har du inge bra att säga om dom så håll då käften ist ! Dom är dom bästa föräldrarna åt Tino han kan inte må nå bättre än vad han gör! Han är en frisk och glad liten pojke och dom gör allt för han ska ha det bäst. Så ge upp du vågar ju inte ens stå för vem du är !!

2010-03-03 @ 20:04:54
Postat av: Emelie

Vad ska man säga om det hela? Jävla människa. Det kommer bara slå tillbaka... Som sagt det är ju inte så svårt att få reda på vem det är..

Om man ska yttra sej kan man iaf skriva vem man är.. IDIOT!!!

2010-03-03 @ 21:00:18
Postat av: birgitta

carro hållere på dig vi vet vade du har jort ej några droger måste vara någon som är ute efter clas syn att ni är så under bara kram vi som är mycke med er o din pappa birgitta o sten

2010-03-05 @ 10:59:05
URL: http://voxnahantverk.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0