Ta bort

Jag funderar stort på att ta bort bloggen, är ju så "bra" på att uppdatera :s.
Men har tappat intresset helt för data m.m!
Men man kanske kommer igång mot vintern igen, vem vet :p.
-
Kan säga att vi mår bra, fast vi är två väldigt trötta föräldrar just nu för våran son har börjat dumma sej på nätterna, han har fått för sej att han ska kliva upp mellan 2-5 på nätterna..
Han är så trött då så han orkar inte hålla upp ögonen, han orkar inte sitta lr nå, han bara skriker men han ska INTE sova så de är bara att kliva upp & låta honom skrika, vi kan ju inte göra så mke när man har testat allt.
Tror mke de är hans eksem, han har ju eksem över hela kroppen & han kliar så han inte kan sova :(.
90 dagar måste vi vänta SEN ska vi få en tid till barndoktorn :s.
HALLÅ han har för fan haft såhär sen han va 2månader & han är snart 10månder, HJÄLP HONOM NUUUUU!
Dom har skyllt på att de va för kallt i vintras, men nu är de för i helvete inte för kallt :s.
Sist vi va till doktorn så rykte han på axlarna & sa: Jag vet inte vad det är, men vi skriver ut ÄNNU en salva..
Vi smörjer & smörjer & smörjer, DET HJÄLPER INTE!!!!!!!!!!
Jag börjar bli riktigt förbannad på det här, jävla sjukvård!
Vi har tagit bort mjölk utifall de är de, vi köper inte nå mat med tomatpure i lr paprika, bytt all tvättmedel & de till parfymfritt, inget har hjälpt :(.
Tkr verkligen synd om mitt lilla hjärta :(.

Har ni nå förslag på vad det kan vara?
skriv isf, för jag vill ha förslag så jag kan försöka hjälpa honom!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

har ni kollat om de kan vara allergi jag hade så när ja var liten och än idag . jag är allergisk mot mögel och fukt !!

Så tvättar jag händerna jätte ofta som när jag jobbar i kök så får jag på händerna ! :( mysko som fan !

2010-07-26 @ 00:10:44
URL: http://jeanetteelisabeth.blogg.se/
Postat av: Carro

Det låter inte så kul.. Jag hade atopiska eksem som liten de försvinner ju äldre man blir, men kan komma tillbaka tillfälligt och de är upp och ned med dem varje dag. Och man är oftas lite känslig mot lite av varje. speciellt ylle! (Jag hatar ylle kan inte ha på mej stikat nu heller!) haha men Det borde dokorn veta. Det är jobbigt ja kunde inte sova när ja var liten heller.. Hoppas allt är bra med dig annars! Var länge sen jag kika in.. Kram

2010-07-26 @ 02:49:09
URL: http://www.nogg.se/carolinef
Postat av: MalinKalin

Men herregud dom måste ju hjälpa han. Det är ju för jävligt att dom inte gör nåt åt det!

2010-07-28 @ 15:12:10
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Doktorer är lite konstiga !

Jag har nyss fått reda på att ja har en sjukdom som jag får leva med hela mitt liv och de fick ja säga till hon om att ta blodprov åpå mig och kolla ... ! man måste vara på som hela tiden !!

2010-07-29 @ 19:16:09
URL: http://jeanetteelisabeth.blogg.se/
Postat av: birgitta

en sak jag tänckte men han äter ju ej kött

2010-07-30 @ 11:40:45
URL: http://voxnahantverk.zoomin.se
Postat av: Frida

Pröva smörja med Aloe vera salvan Gelly.. Den går inte att köpa över allt men leta... Den hjälpte mig när inte min eksem gick bort med dom där 1000 salvorna man får utskrivet av läkarna.... LYCKA TILL!!!

2010-08-16 @ 15:17:09
URL: http://blutten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0