ohnej!

Imorn far vi hemåt, vill inte vill inte vill inte!

Jag träffar inte min moster så ofta, bara på "högtider", födelsedagar & sånt men igår träffades vi HÄR, här på Gotland utav alla ställen, de va riktigt kul :).
Sverige är bra litet de ;).
Vart några öl & en massa prat, alltid lika trevligt..

-

Vart på Sommarland idag med Tino, han åkte tåg & lite sånt kul, gick i Pippi huset m.m..
Han är ju inte så gammal men han tyckte nog de va riktigt kul ändå för han pratade & härjade på där inne, kommer bilder sen så får ni se :).
Just nu ligger han & drar sin pappa i håret, de älskar han för pappa låter ju så konstigt när han drar haha ;).
Nej nu ska jag tjata på folket så vi åker & köper godis, finns inte så mke annat att göra nu för de är halv dåligt väder, men va gör de då för vi åker ju ändå imornbitti :p.

Ska bli bättre på uppdaterandet, men inte än :p.
Ska iväg till Västerås innan jag kan lova att jag ska uppdatera er mera ;).

På fredag........POWER MEET 2010 HERE I COME!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

vem ska du åka till powermeet med ?

2010-07-06 @ 19:32:13
URL: http://jeanetteelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0