Gotland!

Nu sitter jag & min familj (inklusiv min pappa) + Sten & Birgitta på gotland i solnedgången...uuuuunderbart måste jag säga!
Det är så fruktansvärt skönt att få komma bort & slippa allt hemma ett tag, bara mysa runt & ha det nice.
Ikväll har vi bara myst, käkat mat & druckit 1 cider har ja gjort, dom andra har druckit lite mer än mig men tkr de är mysigt att bara va & busa med min son som har lärt sej krypa, han är verkligen överallt + att han springer i sin gåstol ute här på gräsmattan & bara är svin glad :)!
JAG ÄLSKAR DET HÄR!
Imorn ska vi in till Visby, har fått tips om en klädsaffär & jag är beroende utav kläder så jag MÅSTE dit!
Sen är det bilrace där så då ska vi kika på det me, sen blir det grillning & tårta för min gubbe fyller ju 27år imorn så vi ska fira honom me :).
På lördag har vi planerat att gå på Sommarland med Tino, kika i Pippi huset & en massa annat role :).
Sen blir de bara en massa sooool & bad, blir säkert ett & annat äventyr om jag känner min pappa rätt :p.

Näe nu ska jag vara social, ska uppdatera er varje dag nu denna vecka eftersom jag har ju pappa's data nu :).

Puss&Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0