Doctorcroc

Har en fundering, fick tips om Doctor croc - The skin doc.
Det är en massa salvor, oljor & tvålar som folk har användt i utlandet & även vissa här i sverige & det jag undrar är om nån utav er läsare som någonsin har hört talats om det lr testat lr kanske vet om nån som har testat?
Det hjälper tydligen mot en hel del & jag tänkte mest på Tino's utslag, jag tänker göra allt för att de ska försvinna för man får ju ingen jäkla hjälp utav sjukvården så då ska jag försöka ta saken i egna händer!

Er som är intresserad utav vad det är så ska ni få kika in där & så kan ni ju berätta vad ni tror & tkr..
http://www.doctorcroc.com


Ska lägga in en bild på hans utslag sen så ska ni få se vad våran älskade prins lider utav :(


Kommentarer
Postat av: Annika

Köp hampasalva och testa. Det hjälper mot ALLT

2010-07-28 @ 13:41:55
Postat av: MalinKalin

Ja, hoppas det funkar. Den enda salva jag kan tipsa om är Tender Care från Oriflame. Den är bra mot det mesta men vet inte om det funkar mot sånt. Annars vet jag väl bara typ Helosan och Idomin men ni verkar ju ha prövat en massa redan :P

2010-07-29 @ 12:58:41
URL: http://malinkalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0