Sorry

Ursäkta min otroligt dåliga uppdatering men de är så mke annat just nu , mke i huvudet oxå !
Men de är väl som de ska vara i mitt huvud då , få hjärnceller så dom måste ju arbeta extra hårt när jag har nått att tänka på ;) .
Näe men jag är fortfatarnde i Uppsala hos mamma , blir här tills på Torsdag , skönt att få vara borta lite men klart jag saknar ju gubben otroligt mke..

Fick en "order" om att berätta hur nya räcern funkar & jag säger bara otroligt bra måste jag säga :) .
Den går otroligt lätt i snön m.m , bor man mer på landet så är den perfekt , bor man i stan så är den nog lite för klumpig för den är ganska tung att styra så de är nog ingen vagn man springer runt me i affärer varje dag me :p , men jag trivs otroligt bra med den & Tino verkar oxå gilla den , sover som en stock i den :) .

nu ropar min pojk , ursäkta för ett tråkigt inlägg :p .
En fråga , hur länge tar de tills mensen kommer igång riktigt :) ?
( neej ja är inte med barn för er som tror de :p )

Kommentarer
Postat av: bella

brukar komma igång någon månad efter man slutat amma.

2010-02-09 @ 17:00:47
URL: http://www.metrobloggen.se/2blir3
Postat av: Anonym

och då är det bra att ha kommit ihåg att ägglossningen är ca 2 v Innan mensen

2010-02-09 @ 22:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0