Shopping & drömmar

Idag vart det ett sånt här : Va ska vi göra idag ? Ähh vi åker till Borlänge & shoppar!
Det gjorde vi, började med Babyproffsen & köpte hoppgunga till Tino, han älskar den så de va ett bra köp :D .
Sen gick "gubbarna" ( pappa,Claes&Tino) åt ett håll & jag gick åt mitt eget håll, jag letade kläder åt mig själv..vilket ego va ;).
Men det behövs, började på Gina, men näe ingenting föll mig i smaken där så då vart de Vero Moda/Only, där hittade jag ett par jeans & en riktigt fin & mysig tröja, så nu är jag nöjd ett tag :).
Sen blev det Max, har inte ätit där på väääldigt länge så de va riktigt gott måste jag säga :)!
-
Jag sitter & drömmer, drömmer mig bort i tfn världen!
Ni ska få se vilka som är mina drömmar på bild & har ni nån utav dom så berätta gärna hur dom är & om dom är nått att ha :D .
Funderar på att köpa nån utav dom i födelsedags present till mig själv :p



LG KU990i Viewty



Samsung S5230

Där är dom två jag är tok såld i, har blivit lite mer kär i den översta men jag vet inte :p


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har den översta den e skitbra :D

vet en som har den undre den e svår att fatta :P

hoppas de hjälper dig i ditt val

2010-02-23 @ 20:19:12
Postat av: maria

kika på HTC tattoo också, den funderar ja på att köpa och den är skit bra! :)

2010-02-23 @ 20:33:52
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Synd att Samsung och LG gör helt värdelösa telefoner. HTC eller iPhone är det enda vettiga om man ska ha en touch.

2010-02-23 @ 20:43:17
Postat av: jeanette

tycker den övesta rent av suger .. ! haha ! får man säga så som ett svar? thihi

2010-02-23 @ 23:24:24
URL: http://jeanetteelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0