Operera - bada

Igår så va jag & Ella på badhuset & skulle simma , ja träna typ men det slutade med att vi kom för nära leksakerna & lekte med dom ist , snacka om att barnen tittade på oss där ett tag haha , men de va riktigt kul å ;) .
Ni vet dom här 4-kantiga sakerna som man kan sitta på m.m , en sån lekte vi med :p .
Men mot slutet skärpte vi till oss & simmade några längder , hoppas på simning/badning nästa vecka oxå :) !

-

Angående de där jag skrev igår , de har verkligen satt sina spår i min hjärna :( , måste man verkligen operera sej för att magen ska försvinna ?!
Asså jag vet att jag har fått barn m.m , men jag vill ha bort magen !
Ingen kan ju påstå att man känner sej snygg med en skinnpåse på magen :S ?
Inte jag iaf , hatar den !
Jaja ni tkr jag gnäller & skulle ha tänkt på det tidigare innan jag skaffade barn , ska jag va ärlig så trodde jag att jag skulle se ÄNNU jävligare ut än vad jag gör , jag är snygg jämnfört me va jag trodde att jag skulle se ut efter gravidteten , det är jag väldigt glad för men ändå så vill jag ha bort skinnpåsen på magen, den är FUL rent utsagt !

Ska lägga ut kort på mina bristningar sen (fräscht va?) bara för att nån me lika många/några kankse  har fått tbx sin "normala" mage ?

Kommentarer
Postat av: jessica olsson

Förstår att du känner så. Det är ju helt normalt. Finns ju nästan ingen som inte känner så eller har samma tankar och funderingar. Bristningarna kommer vara kvar. Men som mina bristningar syns knappt. Dom har bleknat bort så pass efter fem år. De syns bara från vissa vinklar. Men påsen går att träna bort. Så en slät mage med ljusa bristningar duger väl skapligt =) med tanke på vad man fått? kram

2010-02-19 @ 13:14:44
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/
Postat av: Sabine

Tror inte "påsen" kommer vara kvar om några år;) Det försvinner med tiden. Ska ni inte ha mer barn då? Jag har med en påse på magen och vill gärna ha bort den tills vi ska ha nästa. Men det finns inget att göra förutom att träna och hoppas på de bästa:)Jag har köpt en dermaroller, googla och kolla:) Jag rollar på magen och hoppas det ska göra någon nytta mot bristningarna. Värt ett försök iaf!

2010-02-19 @ 15:05:17
URL: http://nissesmamma.blogg.se/
Postat av: jessica olsson

Men påsen kan du få bort. När jag gick ner så mycket som till 57kilo då försvann min påse. Men nu har jag lyckats fylla utpåsen :P Så vill du få bort den så träna bort den.

2010-02-20 @ 12:55:11
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/
Postat av: Bella

gumman tuvärr kommer bristningarna alltid vara där dom kommer blekna men aldrig försvinna.. jag har haft tur min´mage har gått tillbaka helt kanske lite dallrigare emn inget man ser. jag fick bara 2 bristningar på sidan så jag slapp det.. men brösten kommer väl se ut som ett par tax öron när man e klar med ammningen..

2010-02-23 @ 13:21:53
URL: http://www.metrobloggen.se/2blir3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0