Jag har

hittat den..
Jag är KÄR , inte är den dyr hellre , 1400:- för en barnvagn är inte farligt tkr jag !
Men man måste ju ha pengar , men ska försöka lösa de & den finns i Uppsala så man kanske ska passa på & åka å känna & klämma lite om den finns kvar..
Funderar på att skicka ett mejl & kolla :) . 
 
-

Idag har vi vart på lång promenad i det fina värdet , skönt :) .
Men min kropp vill verkligen ingenting nu när jag äter medicinen , jag är HELT slut :s
Precis som att jag skulle vara gravid igen , mår illa , orkar ingenting m.m , men de är ja inte så ni behöver absolut inte prata en massa :p !
Imorn ska jag träffa goaste brudarna Maria & Tindra , jag längtar !
Blir nog även att träffa dårarna oxå ;)

Näe nu blir det duschen sen hem till svärföräldrarna & sen till min pappa :)


Kommentarer
Postat av: Jenna

Ja de gör ju de, och ändå går jag och oroar mig för att det är tomt där inne :D

2010-02-02 @ 16:40:13
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0