helvete

Man kan bli förbannad för mindre , här sitter man & har skrivit ett JÄTTE långt inlägg om vilka som är bra & dåliga föräldrar m.m & så dör datan , HELVETE :@ !
Jag blir så arg så de kryper fan i händerna på mig :S .
Helvetesjävlaskitdatajävel !
Jaja , kanske får orka nån annan dag att skriva om det , men jag vet ju att folk kommer att yttra sej en hel del , gör gärna de men anklaga inte mig !
Kan ju skriva en rad ur mina tankar...
Många säger att alla föräldrar är dom bästa till sina egna barn , men jag kan inte riktigt hålla med om det !
Är man en missbrukare & barnen tar dom t.o.m ifrån dom, ÄR DOM EN BRA FÖRÄLDER DÅ ?
Detta är inte riktat mot nån , absolut INGEN !
Det är bara nånting jag & pappa har suttit & funderat på ett tag å diskuterat om . Så dom som säger att föräldrar är dom bästa till sina egna barn kan jag tyvärr inte hålla med !

-

En sak till , om man går en promenad RUNT nånting när är man påväg hem :p ?
Går jag efter en raksträcka & vänder längst bort är jag påväg hem ju så när är man påväg hem när man går runt nått ?
Är man påväg hem redan i början på promenaden då ?
Hua ni ser ju vilka funderingar jag har haha :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem har rätt att avgöra vad som är en bra eller en dålig förälder då???

Är inte så säker på att soc är rätt instans till de titta på alla fall där dom placerat barn i foster hem och barnen har farit ännu mera illa än hos föräldrarna då?? är det rätt eller fel??

2010-02-09 @ 17:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0