3 dagar

Vet inte vrf men jag har tappat intresset helt för datan , men la in en massa bilder så jag får väl passa på att skriva mina 3dagar :) .

Lördag:
Hände väl inte så mke på dagen förutom stor handling & promenad + systemet ;) .
Ja en annan va ju & festade i helgen , måste säga att de va en lyckad kväll/natt fast vissa drog..
Men jag hade riktigt jäkla kul ändå me folket som va kvar & kom, rund under fötterna vart ja oxå :D !

Söndag:
Trodde jag skulle må MKE värre än va jag gjorde , hade bara ont i huvudet, mer va de inte !
Så vi tog en promenad i det fina vädret & mös , efter det så åkte vi till Anna & Jonas & åt en jätte god middag + efterätt :) .
Längtar till nästa söndag , lr hur Anna ;)

Måndag:
Idag har vi vart på Bvc , han väger nu 7290 & 66 lång , växer så det knakar gossen våran, efter det så åkte vi till Claes farmor & hälsade på lite sen hem & väntade på mat hos svärföräldrarna , sen hamnade vi där resten utav kvällen :) .


Tänkte skriva lite om Tino oxå !
Han är 4månader 1vecka & 1dag för att vara exakt ;) .
Han vela ju inte ha tutt längre så nu äter han ersättning , han mår bra & går upp så det är jag glad för .
För en vecka sen så fick han smaka palsternacka & potatis för första gången & dom minerna kommer jag aldrig glömma men efter några skedar så högg han efter skeden.
Sen vart det potatis&majs , de va ännu bättre tyckte han & idag fick han morot & potatis å de enda han sa typ va mmm så jag misstänker att de va gott :p .
Pratade med Monika idag så vi ska börja lite med gröt oxå , tkr de är jätte kul att mata honom för han är ju så otroligt söt när han äter :) .
Han är kiklig ( stavning? ) oxå , så jäkla söt när han skrattar & skriker när man killar honom :p .
Han är OTROLIGT duktig på att greppa saker & han älskar att sitta i sin stol vid matbordet med oss & slå saker i bordet så de bara skramlar om de , nästan så en annan håller för öronen ;) .
Funderar på om vi ska köpa en gåstol & hoppgunga snart åt honom oxå , får se hur han reagerar på de :) .

Nej nu har jag tråkat ut er ett tag så nu ska jag göra nå annat ;)


Kommentarer
Postat av: maria

förlåt för lördagen..



Tindra har ju gåstol och hoppgunga.

Visst gåstolen sitter hon bara i än så länge men hoppgungan är en stor hitt! så de tycker jag verkligen ni ska satsa på :D

2010-02-15 @ 23:48:13
URL: http://mariadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0