-

Hua det är så mke jag vill skriva men orkar inte , orkar ingenting , min kropp vill verkligen ingenting längre :( .
Spydde & hade mig igår , mådde illa som f*n , mår illa idag med , tänk att de aldrig kan ge mig sej..
Är det medicinen lr nå annat , önskar nån kunde berätta för mig !
Känns som spyorna sitter uppe i halsen , riktigt mysigt....not !
+ att jag är sådär täppt i näsan fast jag inte ens är snorig :S
-
Sitter hos pappa just nu , glor runt på Blocket & letar barnvagn som en tok..
Vill inte ha nån låg vagn för får så ont i ryggen att böja mig ner hela tiden , vill ha nån högre modell .
Tips om nån hög modell ?
Har ju hittat en i Uppsala som jag ska åka & titta på sen har jag även hittat en i Tierp , en emmaljunga men vet inte om jag tänker kolla på den , sitter & väntar på att det ska ramla in fler vagnar på Blocket :) .
Vill helst ha en Knorr & inte vilken som helst heller haha , är kinkig ja & ändå så är de inte ens jag som ska åka i den !

En sån vill jag ha , men de finns ju inga beg. & jag vill ju inte köpa ny barnvagn för de är för dyrt & beg. funkar precis lika bra + att dom redan är inliggd ;)

Vet ni nån som har en fin barnvagn som bara står , HOJTA till !


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag fick hem "min" barnvagn i tisdags, en KNORR! Än så länge älskar jag den, sååå himla snygg, och jag hoppas den är bra också. Det får vi väl veta i april när barnet kikat ut. Vi köpte den för 3690 på barabus.se

2010-02-04 @ 15:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0