Tappat bort humöret & ägghelvete...

Min son måste ha tappat bort sitt glada humör nånstans..
Är det nån som har sett de så hör av er!
Vet inte vrf han är såhär sur :(.
Riktigt mammig, ska hänga på armen helst 24/7 & inget duger just nu.
Funderar på om det är den elfte tanden som är påväg. Hans tänder växer ju som ogräs & de är ingen paus i mellan heller utan när den ena har kommit upp så börjar nästa direkt efter :/.
Tkr synd om honom!
+ att han är ju allergisk mot ägg, de går inte ens att äta nånting med ägg i i närheten längre utan att hans kinder blir knallröd & då menar jag RÖD.
Han kliar ju sönder kinderna & hakan på nätterna :(.
Jag börjar bli rädd för att lämna honom på dagis nu.
Tänk om dom inte tar de riktigt på allvar lr hur man ska säga så dom låter dom andra barnen äta ägg till frukost å han får nått annat. Det går inte, då får han äta frukost hemma :/.
Dom blir ju inte lidande, de är ju vi här hemma som får vakna nätter & gå vakt så han inte klöser sönder sej.
För han kliar ju tills blodet rinner. Hittade en blodig säng en morgon & det är inte det roligaste, de lovar ja.

Vrf just han?
Jag hade väl kunnat fått de ist!
Inte han.
Han är liten ♥
Det gör ont i mig att se honom såhär!



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jag lovar att säger du de så tar dom de på allvar ... vi har så mycket allergi på mitt jobb .. stackars tanten i köken måste göra massa olika maträtter varje dag :) men de funkar bra!

2010-12-03 @ 08:31:15
URL: http://jeanetteelisabeth.blogg.se/
Postat av: Camilla

Inte ger dom honom ägg om han inte tål det behöver du inte vara rädd för=) O dom har ju annat till frukost, gröt, mackor o annat så det löser sig ska du se=)

2010-12-03 @ 15:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0