Matvägrar

Min son matvägrar!
Han vill inte äta nånting, förutom välling.
Jag får i honom nån sked mat sen gallskriker han. Fort man tar i skeden så skriker han.
Hur ska jag göra :/ ?
Han har inte vela ätit på 1vecka typ, bara välling.
Huvudsaken han får i sej nått men han kan inte leva på de, fortsätter han så tänker jag svälta honom. Det låter jätte taskigt men han kanske äter då iaf. För han är över 1år & han ska väl inte leva på välling tkr jag då.
Men idag har jag fått i honom nyponsoppa & nån kycklingbit så de kanske vänder, får hålla tummarna.
Imorn får han sin välling på morgonen sen får han han välja att äta mat lr va hungrig, nångång måste han väl börja äta lr?
Han älskade ju mat förut, han åt allt & hur mke som helst & när som helst så de gör ju lite ont i en när han inte vill äta nu..
Men han kanske har ont i halsen, jag har ju haft de så de är ju inte omöjligt.
Men inte kan jag fråga heller :/.
Jaja hoppas de vänder snart ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han kanske har blåsor i munnen/halsen? det hade min dotter för ca 1 år sedan o då vägrade hon äta allt förutom välling, det lenar ju...

2010-12-07 @ 20:26:33
URL: http://fridaborgenfalk.wordpress.com
Postat av: Jessica 2 barnsmamma =)

Sånt där är inte roligt!

Men att svälta dom brukar hjälpa.

Hoppas det blir bättre och som min mamma brukar säga till mig om barnen äter dåligt - Det finns inga barn som svälter ihjäl här i Sverige!!

Kloka ord värda att tänka på när man mår dåligt av att de inte äter som de ska! Hoppas du förstår hur jag menar :P

2010-12-09 @ 22:09:32
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0