känner mig deppig

Känner mig deppig på nå vis. Tror nästan de är min mage som gör att jag känner så. Det är nå fel på den, den sväller som en badballong, jag får "huggningar" under bröstkorgen å typ "mensvärk" när jag äter. Tkr de är jätte mysko. Ursäkta infon men jag är inte lös i magen :s. Fortsätter de här så tänker jag ringa vårdcentralen för att få de kollat. De känns mysko hela dagarna å jag vill bara ligga ner :/. Jag är ju sugen på nått hela tiden me men jag får inte äta för då vet jag ju att jag sväller ännu mera. Allt strular denna månad, usch för december just nu!

Kommentarer
Postat av: maria

det låter verkligen som magkatarr. Prova lite losec eller omeprazol så lättar det. Jag har dragits med min magkatarr i 7 månader nu. Så stressa inte , det gör bara saken värre :)

2010-12-06 @ 10:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0