hej & hå, datalös som få.

Jajjamensan har ingen data än, men får se va "tomten" kommer me på Torsdag :). Ska till Harsa å hälsa på mormor å morfar då, jag längtar! Så mysigt att umgås med dom å dom får umgås me Tino som dom verkar storm trivas me. Vem trivs inte att umgås me Tino, när han är glad vill säga. Han har inte vart på topp humös på 2-3 veckor å de förstår ja om man tittar i hans mun så förstår man. Tänderna växer värre än ogräs. Vrf ska allt komma på samma gång för...lillskrutten min <3. Imorn kommer Min mamma å Micke + hundarna. Jaaaag läääääängtar kan jag lova, älskar när mamma kommer upp å denna gång så ska Micke få se hur vi bor, han har ju aldrig vart hit, men imorn :). Efter Harsa på Torsdag (blir ett lite hoppigt inlägg menmen) då ska vi spela bingolotto me världens bästa ifrån homna å sen på fredag så åker vi me dom till Maddes föräldrar stuga å firar nyår :). Käka god mat å mysa med barnen m.m, känns som en kanon nyår de :). Nää nu ska jag sova så man är pigg imorn när dom dyker upp :). Hörs mer. Blir lite bilder å grejer när de har kommit in en data i huset. Gonatt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0