grinig 1 vecka

Våran son har vart grinig i 1 vecka nu å snorig som satan å feber till & från. Nu har ja fått reda på va de är. Tino har fått 4 kindtänder på en & samma gång. Stackars liten! Jag vet ju själv hur jäkla jobbigt de är att ha ont i munnen, har ju de till å från hela tiden p.g.a tandställningen. Men jag hatar att se min lilla skrutt att ha såhär ont. Men nu vet jag ju vrf iaf å de är skönt att veta så man kan hjälpa honom lite. Han har fått alvedon & jag har smörjt munnen me alvedon för en stund sen så de verkar vara lite bättre iaf :). Man kanske får ett leende innan sängdags ifrån honom :). & mina jobbdagar är över nu, känns deppigt :(. Men hoppas på några fler dagar på Herrgårn, kanske nyår, får se :). Lät som att man skulle kanske få jobba på nått enstaka bröllop å grejer me å de är aldrig fel. Jag längtar! Hoppas man blir inringd för chefen lät väldigt nöjd me oss fast vi va "nybörjare". Ska kanske upp å prata lite skit me honom å se va han säger :). Nää nu blir de tv-tittning å längta till Torsdag för då blir de en liten julafton hos svärföräldrarna å spela bingolotto :). Men önskar er alla en GOD JUL. Kanske får en data av tomten, de låter så iaf :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0