5 dagar

5 DAGAR kvar, herregud jag börjar bli riktigt nervös.. Vad har jag gett mig in på :o .
Hoppa ska jag, det är bara så.. Vafan man lever ju bara en gång ;) .
Alla säger att de är as häftigt & de ska jag oxå säga på lördag, gud vad jag kommer skryta om de ;)!
-
Onsdag blir det mammaträff i bollnäs, det har jag bestämt nu :).
Tar med mig Madde & Maria + barn & åker ner, sen får dom säga vad dom vill för med ska dom ;)!
Ska bli kul att se vad det finns för folk med barn :).

Ett litet trökinlägg men mitt internet & datan funkar bara när dom vill & jag har inga pengar på tfn så kan inte blogga därifrån heller :p.
För er som är intresserad utav hus bilder så finns de på Facebook ;) .
Ni som inte är vän lr nå så heter jag Caroline Morsan Karlsson där, leta rätt på mig där så kan ni ju kika!
Annars så är de bara att komma hit, mke finare irl än på kort :).


MÅSTE skryta lite oxå, min son har tagit sina första steg HELT själv, han har en STOLT mamma nu :D.
Han går mellan saker & sen ställer han sej helt själv mitt på golvet å försöker så snart har vi en son som springer utav bara fan :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0