Prat

Idag va jag & Tino till Maria & Tindra, hade super trevlig & åt väldigt god mat, du kan de där du Maria :).
Hoppas vi gör om det snart!
Iaf så satt vi & pratade om en hel del saker, mke fastade i huvudet & det snurrar runt där inne i mitt huvud..
En del saker måste jag ta tag i nu & vissa saker vart jag sugen på men ändå inte, usch det är så jobbigt med alla tankar & funderingar.. 
Glad att du finns för mig bruden, likaså Anna Söder! ♥
Ni två är oslagbara!

Imorn glider vi till Jämtland, dom andra ska jobba medans jag motionerar barnvagnen, hoppas på finväder men med min "tur" så blir det väl skitväder så man får sitta & häcka i husvagnen men jag ska röra på fläsket, så är det bara!
Jag måste ta över 12 000 steg så då kan jag inte sitta & slöa i vagnen e :p .


Nån som kan förklara för mig hur man gör vissa inlägg Lösenords skyddade ?
Har sett att vissa har det & jag vill att nån förklarar för mig :) .

Kommentarer
Postat av: Sabine & Alice

Kolla på den sidan designadinblogg, eller vad den nu heter. Vet att jag sett det där nämligen.



Jag försöker med gå minst 12 varje dag, ibland gåre ibland inte.

2010-04-21 @ 07:27:33
URL: http://nissesmamma.blogg.se/
Postat av: maria

jo de snurrar bra mycket i skallen på mig också, så de är dags att ses snart igen :)

Tack för en grymt trevlig dag bruden! :)

2010-04-21 @ 09:12:58
URL: http://mariadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0