Mamma & utrymmen

Yes det märks att jag är mamma nu, jag glömmer vilken dag det är, jag glömmer bort vart jag lägger saker, jag glömmer bort möten, jag lovar folk att man ska träffas & glömmer bort det..
Herregud, jag känner mig så otroligt taskig :p .
Men det enda som jag tänker på det är Tino, hans saker, hans tider, hans bad-dagar m.m.
Förlåt gott folk om jag är strulig :p .
Maria, du vet ju bara hur jag virrar till allt med bussar & grejer jämt :p .
-
Jag vill flytta, jag vill ha hus!
Är så less på att det inte finns utrymmen så man kan ställa undan & gömma saker, vi ställer allt på hög i sovrummet nu & det är inte så jätte kul!
Det va prat om övervånning men jag vet inte hur det blir för vi har inte hört nånting om det så jag har börjat balla ur riktigt nu :p, jag skulle kunna sätta mig & grina varje dag jag ser vårat sovrum..
Stackars min gubbe haha, som får stå ut med mitt gnäll.
Men jag går här hemma om dagarna & ser all skit & inte kan man göra nånting åt det heller för det finns ju ingenstans att lägga sakerna, jo källaren men det är så mke saker som vi använder & jag vill inte springa ner i källaren bara för att hämta ett par strumpor lr nå..

Jag hoppas drömhuset dyker upp snart!



Bjuder på en gobild :)
jaja, ska inte tröka ut er mer ;)
/ gnällmamman med ont om utrymme!


Kommentarer
Postat av: maria

haha ja, men du vi är två om de! glömmer fan jämt saker jag också och speciellt vad de är för dag. Men idag så är det iallafall FREDAG! ;D

2010-04-09 @ 11:14:19
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

d säger mej ingenting :p

va har ni gjort idag da? :)

2010-04-09 @ 18:08:40
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: sophie

svar: hihi tack :)

2010-04-12 @ 09:14:06
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0