Helgen gjorde..

..oss väldigt fattiga!
Vi spenderade Lördagen med underbaraste Anna & Jonas, vilka människor, guldvärda!
Det började med påskmat kl 2 hos min farmor, runt 4 kom min svärmor & hämtade oss & Tino så skjutsade hon hos till Anna & Jonas, men Tino fick följa med farmor hem för han skulle sova där, sova borta för första gången.
När vi kom till Anna & Jonas så satte vi oss på deras altan i solen & drack cider, öl, minttu & jäger & pratade en massa skit om allt.
Kvat i 6 gick bussen, halv 7 hade vi bokat bord på en resturang.
As gott & dyrt..
Gled vidare till Sport in, drack cider, 21.40, gled vidare till Tranan.
Kl 22.00 slog dörrarna upp & våran otroligt fulla kväll började!
Hade riktigt kul, drack allt möjligt, snurrade i huvudet, tillbringade en väldigt stor tid på dansgolvet, träningsvärk i benen efter det..
T.o.m Jonas & Claes dansade med oss..
Maria gumman kom även dit & dansade & tjoade på med oss.
TACKA MINA UNDERBARA FÖR EN OTROLIGT ROLIG KVÄLL ♥

Dagen efter vart det toahäng för min älskade sambo ;) , älskar han ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0