Frågor till er :)

Blir lite frågor till er som har barn & inte barn :) , svara gärna!
Vill ni ställa frågor åt mig så gör de så svara jag på dom & lägger ut dom här på bloggen..

1. Hur satte eran förlossning igång, gick vattnet, fick ni jätte ont?

2. Hur bor ni, hus, lägenhet?

3. Tror ni barn har lättare att bli allergisk om dom inte växer upp med djur lr tvärtom?

4. Har ni djur?

5. Vad skulle ni vilja göra mest just nu, då tänker jag typ som att åka utomlands, vinna pengar m.m?


6. Om man ska gå ner i vikt, ska man äta före lr efter promenaderna?

Kommentarer
Postat av: Louise



1. Den startade med regelbundna värkar runt midnatt.



2. Lägenhet.



3. Finns studier som säger att barn som växer upp med djur mer sällan utvecklar pälsdjursallergi så jag förlitar mig på dom :P



4. Japp, 2 katter.



5. En London resa skulle inte sitta helt fel.



6. Tror det är olika från person till person. Man måste ju ha energi för att orka gå en promenad i högt tempo. Visa orkar detta utan frukost andra behöver något litet innan. Smartaste kanske är att ta en frukt eller något annat litet, gå promenaden och sen äta en stadig och ordentlig frukost när man kommer hem igen.

2010-04-13 @ 10:20:22
URL: http://cauterize.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Ebba <3

1. vattnet gick



2.lägenhet, =( ska börja med husletande när jag har jobb.



3.tror dom har lättare att få allergi utan djur hemma.



4. nej inte än väntar med det tills vi har hus.



5.vinna massa pengar, köpa hus, göra min efterlängtade bröstförstoring, åka utomlands. Ja ungefär allt som går att göra, men framförallt hus!



6. tror man ska äta något lite större innan man går typ lunch sen när man varit och gått så tar man en banan efter eller någon annan frukt, men banan har jag hört är bra.

2010-04-13 @ 10:30:49
URL: http://maliiingustavsson.blogg.se/
Postat av: jessica olsson

1. När min förlossning satte igång var det egentligen lite löjligt :P Ville så gärna att det skulle sätta igång efter att gått över 1v Jag "tyckte" att jag hade lite kraftigare sammandragningar bara för jag ville ha någon gång, åktein till barnmorskan så sa hon att jag var öppen 3-4cm redan! VA tänkte jag. Var bara att åka in.



2. Lägenhet men letar hus.

3. Inte en aning

4. Japp, en hund

5. Hitta det "rätta" huset, åka utomlands innan bebis kommer

6. det ska ju vara efter, men så som jag gör. ett exempel. kl 12.00 jag äter lunch, sedan runt 14.00 springer jag 40min-1tim sedan kanske jag äter mat runt 1-2tim efter.



Nu kommer svar på din kommentar :)

Ja det kommer nog att bli svårt, men är du riktigt bestämd så går det nog :)

Okej, kom det som en chock? Hur reagerade Claes på graviditeten. Killar brukar alltid bli "förstörda" när det blir sånt där oplanerat!

2010-04-13 @ 11:59:02
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/
Postat av: jessica olsson

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN =)

2010-04-14 @ 09:13:29
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/
Postat av: Sabine & Alice

1: Med värkar.

2: Vi bor i lägenhet, är inga husmänniskor precis:)

3:Ingen aning, för mkt päls är inte bra men inte för lite heller.

4: Nej jag vill hellre ha en till bebis än en hund (har inte tid med både och just nu:P)

5:Jag vill alltid vinna pengar! Och att det blir sommar NU=)

6: Det finns ju olika listor på vad man ska äta både innan och efter träning. Själv har jag ingen koll. Brukar äta frukost sen ut och gå minst 2 timmar och sen ta någon macka eller flingor när jag kommer hem.



Grattis förresten!

2010-04-14 @ 20:48:09
URL: http://nissesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0