Stressad

Jag börjar bli stressad , den stora dagen är här snart , dagen med stort D !
Det känns dom jag har jätte mke att göra & kolla upp till dopet , men ändå så är nästan allt klart fast de är så mke små saker jag vill köpa till & komma på hur jag ska dekorera bordena m.m , hua de är mke nu :p .
Men det löser sej , de är så mke folk som ska hjälpa till & är frivilliga att hjälpa till & de är jag så glad över :) .
Det känns som de kommer bli ett fint dop med sång & allt , kommer nog gråta när hon tar ton på dopet , jag ryser redan nu & blir lite tårögd så jag vill nog inte veta hur jag kommer bli på dopet haha..
Ska passa på att kika runt i Uppsala efter lite små saker man kan ha på dopet , skulle vela ha blåa roser , finns de ?
Visst måste det göra de va :p ?
Jag har ju dekorera i huvudet redan får se om jag får till de live sen , men de ska gå har jag bestämt :D . 
 
-

Sitter hos pappa just nu & letar piercing på internet , hittar jätte mke smått & gott som jag vill ha :) .
Funderar på att beställa lite saker så man kan byta sen , ska juiaf byta kula i läppen för den jag har nu är lite förstor , har ju en mindre hemma men diamanten har ju ramlat bort så då är den ju inge fin !
Ska kolla om jag kanske hittar nå i uppsala oxå , åh vad jag längtar till uppsala nu !
Ska bli skönt att få komma bort lite efter begravningen för de är ju på Tisdag & jag gruvar mig över de , känns ju lite jobbigt nu :( . Men de är ju som de är nu iaf & saknaden kommer ju aldrig försvinna , den består föralltid !

Nej nu ska jag prata lite skit med dom andra & sen titta på Andra sidan häcken med dom :) .

Stolt mamma ska skryta lite , Tino har börjat rulla över på sidan lite då & då , stora pojken :D .

Kommentarer
Postat av: Carola

Angående blåa rosor, köp vita och ha i blå karamellfärg i vattnet! Då blir dom blå! :)

2009-12-27 @ 18:35:34
Postat av: lilla jag :P

finns massor med billiga bra piercingar på Tradera :P

2009-12-27 @ 20:29:23
Postat av: Anonym

Det finns blåa rosor

2009-12-27 @ 20:37:36
Postat av: Annika

Jag hjälper mer än gärna till med förberedelserna till dopet.. :)

2009-12-27 @ 21:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0