Stora killen

Som jag sa , nu väger han 6050 & 61 lång , gud vad han drar iväg :) .
Går nästan lite för fort tkr jag :p .
Idag va t.o.m svärmor med till Bvc & pratade & dona , Monika är för underbar !

Imorn blir det gävle med Ella , blir shopping & grejer :) .
Ska försöka leta nån julklapp , våran ekonomi är inte den bästa denna månad pga försäkringskassan , usch är så j*vla less på dom för de är bara en massa strul JÄMT !
Dom betalar ut pengar till oss den 23dec , snällt....
Okej de är väl tur att vi får pengar iaf , men vafan dagen före julafton , dom hade väl kunnat vart lite snäll & betalat ut några dagar före , men nej !
Men får handla billigt imorn så man får ihop nån julklapp iaf :)
Läääääängtar tills imorn !

Sitter & väntar på att Claes ska komma hem , han jobbar ju borta i Åmot nu & de är ju as långt dit så vi kanske tar våra väskor & bosätter oss där borta i några dagar om det finns nån lägenhet ledig :) .
kanske ska prata med pappa så får han ringa & kolla..

 Nej nu ska jag tända ljus för våran Signe som har lämnat oss idag & krypa ner i soffan med min älskade son & mysa med honom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0