Längtar !

Tänk va jag längtar till sommaren nu , få åka bort , slippa sverige ett tag & bara få njuta utav min underbara familj !
Slippa bry sej om allt här hemma , lägga allting bakom mig & bara ha kul & tok mysa..
Ska bli underbart att få komma iväg i några veckor !
Få se Danmark , Tyskland & Österrike , de ska bli spännande :)
Sen när jag kommer hem så ska vi hoppa fallskärm , hur underbart ska inte de bli :D

-

Idag har syster vart här , mysigt att få umgås med henne & bara prata massa gamla minnen..
Syster & Jag är inte som syskon vi är mer som kompisar , de är väldigt skönt :)
Vet en tjej som blivit av med sin syster , jag tycker så synd om henne .
Jag blir t.o.m tårögd utav att skriva det bara , jag kan verkligen inte sätta mig in i hennes situation..
Känner henne inte men jag vet hur mke jag älskar min syster , skulle jag kunna så skulle jag ge tbx hennes syster till henne för ett liv utan sin syster funkar ju inte..
Skänker en massa värmande kramar till henne & hennes familj ♥ .

Kommentarer
Postat av: Pety

jorå, men det gör de nog :) jag hade haft min i 2 år sen va de kört haha. olika för olika personer ju

2009-12-29 @ 00:19:12
URL: http://petisa.blogg.se/
Postat av: Malin - Mamma till Ebba <3

Haha ja det är ju så, killar blir oftast alltid större än tjejerna. Men hon kan ha några i strl 74 också så hon har väl snart växt ut 68. =) Okej är det en systemkamera? är den bra? kosta? många frågor på engång haha! Ja jag hoppas också att den släpper snart otroligt jobbigt, kan inte sova på nätterna. Hoppas ni haft en trevlig jul.

2009-12-29 @ 11:38:04
URL: http://maliiingustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0