Längtan smyger

Ja julstämningen börjar komma mer & mer , längtan till julafton börjar komma fast ändå inte eftersom det är en människa som kommer fattas nu & de känns lite jobbigt..
Men hon finns i våra hjärta oavsett !
Men de ska bli mysigt iår ändå , det är ju trots allt första året med Tino , första året som mamma & som en familj...min familj !
Gud va bra det känns att säga , min familj
Vi säger det en gång till....MIN FAMILJ :D
sådär ja de satt fint .
Imorn ska jag , Tino , Tino's farmor & faster åka till Gävle , jag ska till tandläkaren en snabbis sen blir de Valbo , längtar !
Ska leta efter en julklapp till till gubben min & kanske ett par skor...vem vet :p .


Hua , den 29 är det begravning , kommer bli jobbigt !
Men skönt ändå att få ta farväl , för efter en begravning brukar det vara lite lättare att gå vidare .
Hon lever ju såklart med i våra hjärta , våran krutgumma :) .
Sen begravningen ska jag åka till Uppsala med Tino , Claes kommer några dagar senare för han ska ju jobba så vi åker ner dit & myser ist :D .

En sak till ska jag häva ur mig nu när jag ändå håller på & skriver ett skit inlägg !
FYFAN VAD JAG HATAR FÖRSÄKRINGSKASSAN :mad:
Ringde dit idag & frågade vrf jag inte fått nå pengar lr papper...
Då säger dom att dom hade glömt att skicka papprena lr så hade dom skickat till fel person.
Så då frågade jag när jag skulle få mina pengar , då säger hon med halv glad röst att nästa år får du pengar !
Åh hade jag kunnat hoppa igenom tfn så hade jag strypt henne :mad: ......!
:mad::mad::mad:

Nej nu ska vi lugna oss & ta å bada pojken min :p .
Puss på er .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir begravning för mig den 29e med =/ Inget man ser framemot precis :'(

2009-12-21 @ 22:08:04
URL: http://maliiinjonsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Synd med de där om försäkringskassan. för mig har de rulla på som bara den ÄN så länge :) God jul på er!

2009-12-21 @ 22:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0