Julklappar

Sitter i Uppsala nu , det har jag längtat efter & nu sitter man här , äntligen :) .
Vi har käkat mat & öppnat julklappar .

Jag fick :
1000kr på elgiganten ( blir en digitalkamera )
Tjocka strumpor , de behövs verkligen :)
500:-
Lotter
Ljus-stake, som jag har vela haft länge.

Tino fick :
Ett helt matsätt
Dreggelväst , lr hur man ska säga :p
Elefantgosedjur
Sängmobil
En body
En jätte mysig tjocktröja
En urläcker overall :)

Claes:
Hälge-strumpor
Jaktstrumpor
En ny skruvdragare :)

Tror inte jag har missat nått , men det skulle inte förvåna mig om jag har det :P .
Imorn blir det Gränby , ska leta lite kläder nu när det är rea , måste hitta nått tills imorn kväll..
Jag har ju en del , men mer skadar ju inte ;)
Sen på kvällen blir det att gå till Conny & dom ( kanske han heter? ) & fira nyår..
Tänk att de är ett nytt år , ett helt nytt år snart..
Känns så konstigt att säga 2010 , de låter fel på nå vis & undra hur många gånger jag ska skriva fel år nu innan man lär sej , men när man har precis lärt sej typ så är de ju ett nytt år direkt så jäkla jobbigt haha lr så är det jag som är så seg på att lära mig , troligen så är de så !

Vikt , kläder , våg & sånt....jag förstår inte riktigt !
Mina kläder börjar nästan bli förstora...jag måste ha gott ner i vikt !
Men kollar man på vågen så går jag nästan upp ist , hur F*N går det till ?!
Kan nån förklara det för mig , jag fattar inte :o ?
Men jag SKA gå ner 10kg till , då väger jag mina älskade 60kg typ , vill inte väga mer , hellre mindre ;) .
Gubben tkr inte jag ska gå ner nå nu , men han är ju tokig :o , jag MÅSTE gå ner annars kommer jag aldrig trivas me mig själv igen...!
Men egentligen har jag en jäkla snygg kropp om man ser de på ett annat vis eftersom jag har fått världens snyggaste,finaste,sötaste son & de är han som har lämnat spår efter sej så egentligen har ja ju en fin kropp om man tittar på Tino :)
Förstår ni hur jag menar ;) ?

Kommentarer
Postat av: jeanette

svara på mina sms genast gumman !

2009-12-31 @ 00:28:27
URL: http://jeanetteelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0