Frågor till er

Ja jag har lite frågor , tänkte om ni kunde svara på dom :)

Röker ni , rökte ni under amningen lr graviditeten ?
Jag röker inte , men är ganska så säker att jag kommer ramla tbx till de , även Claes kommer falla tbx till snusen vi båda är rätt så säker på de..
Jag tänkte verkligen försöka hålla mig ifrån de så länge jag ammar !

Hur länge ammade ni ?

Hur många barn vill ni ha i erat liv ?

Om man får slut på mjölk , hur blir det då ?
De kan ju lixom inte ta tvärslut :p ?

Skulle vara jätte snällt & kul om ni vill svara :)

Kommentarer
Postat av: faster :)

Tänker ni att ni kommer börja igen, så kommer ni göra det också. Och börjar du röka igen finns det en stor chans att Tino också kommer börja när han bli äldre, så du slutar inte bara för din skulle..utan också för hans :)

2009-12-10 @ 20:57:35
Postat av: Jessica

Jag röker inte och har aldrig gjort. Jag ammade bara i nåra veckor för jag fick slut på mjölk. Jätte tråkigt men då får man börja ge matersätning i flaska. Villket har funkar jätte bra.

2009-12-10 @ 21:25:29
URL: http://jezzicapettersson.blogg.se/
Postat av: Sabine

Jag rökte en ask om dagen innan jag blev gravid och slutade inom en vecka efter de jag fick reda på de:)Och jag kommer aldrig röka mer igen. Nä fy äckligt och kostar pengar. Som tur är så har aldrig min sambo varken rökt eller snusat så sånt här hemma är oacceptabelt från hans sida. Så nä inga cigg mer för mig inte:) Tänk så onyttigt de är och hur mkt pengar de kostar! Finns roligare saker att hitta på för de pengarna + att man har sin hälsa i behåll utan ciggen:)

2009-12-10 @ 21:45:02
URL: http://nissesmamma.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej!

Tack, det är så overkligt. Man vet inte hur man ska ta sig vidare, men man kan vara glad att man har Liam och familj en sån här gång. Men jag och min syster stog så fruktansvärt nära varandra, vi umgicks varje dag. Så det är fruktansvärt tomt utan henne. Och man orkar inte ens tänka hur många år jag kommer få leva utan henne :/



Här kommer lite svar på dina frågor iallafall =)

Jag har aldrig hållt på med varken rökning eller snusning.

Jag Ammar Liam och han är snart fyra månader, har börjat gett honom lite gröt. Men ska fortsätta amma ett tag till, men med tanke på allt som hänt så förvann en stor mängd mjölk för mig, men jag hoppas det kommer igång igen :)

Jag kan tänka mig att skaffa runt fyra barn. Jag vill ha en stor familj.

Sista frågan har jag ingen aning om :P

2009-12-10 @ 21:53:13
URL: http://maliiinjonsson.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej :)



Den enda frågan jag kan svara på än så länge är väl den första , jag röker inte längre och hoppas att det ska gå bra . Det bara MÅSTE gå bra för jag vill verkligen inte förstöra ngn annans liv :)

Jag förstår att det känns som att du kmr falla tbx , jag tänker ofta på det , hur länge kmr jag verkligen klara av att inte röka när jag har fått barn . Det känns som att nu finns ju motivationen och även sen när jag ammar men sen då .

Jag tror det är himla lätt att falla tbx , men med rätt inställning och stöd och ett jävlar inamma så tror jag att allt går :)



Hoppas att det kmr gå bra för er med tobaken :)

2009-12-11 @ 00:01:15
URL: http://19900327.bloggplatsen.se/
Postat av: e

min son är 1 dag äldre än Tino, jag ammar och ger ersättning 3 gånger om dagen för min mjölk räcker inte. Jag vill nog inte ha fler barn, inte dom närmsta 4 åren iallafall :P

jag slutede röka samma dag jag tog g-test , det är inte värt att börja igen om man varit utan så länge

2009-12-11 @ 11:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0