En hel del...

Idag så åkte vi till Millan & hon plågade mig & syster lite , vi piercade oss :)
Tycker syster va duktig , hon som jämt är livrädd för nålar & att de ska göra ont , men hål har hon fast de gjorde ont på henne ;) .
Jag är ganska van efter alla piercingar man har tagit själv , att ta själv gör ont för man gröpar runt & de går sakta m.m , uscha men ändå så gör man om de haha , men denna gång fick Millan äran att plåga mig & tror inte hon lider utav de ;) .
Efter det så åkte vi till Claes farmor för hon skulle sitta barnvakt med Tino's farmor & Faster medans vi va på bandy , så jag matade honom ordentligt innan vi åkte så han skulle klara sej ett tag , för här blir det ingen flaska åt lillgossen för våran Bvc-tjej va väldigt emot de när jag frågade & jag vill ju amma så länge de går , när de inte går så går de inte & då tar vi de då :) .
Men iaf så vann ju Edsbyn såklart , dom är ju bara för bäst :D
& jag har nog stampat & hejat så jag har både ont i fötter & hals haha , men man får härja när man är på bandy ;) .
Sen när den va slut så åkte vi & hämtade våran underbart goa son sen vart det mat hos Tobbe & Ella , mums :D .
Men nu har jag verkligen tröttnat på julmat haha , tur att de är 1 år till nästa jul..
Justja , fick ju en stegräknare som jag har tjatat om :p , den ska få mig att gå ner i vikt !
Har börjat skriva upp nu hur många steg jag tar på en dag ungefär & sen ska jag öka hela tiden & försöka slå mitt egna "rekord" lr hur man ska säga , just nu är jag uppe i 4490steg , inte så dåligt :) .
Så imorn ska jag ta några extra steg ;)

På onsdag blir det Uppsala , jag längtar !
Då tar jag mina pojkar & åker neråt :D .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0