15kg

Jag har gått ner 15kg på 2 månader , 7kg kvar nu då & lite till om jag får bestämma ;) .
Men jag får inte de för Claes för han tkr inte att jag ska vara så smal som jag va när jag träffade honom , då vägde jag ungefär 57-58 , men jag trivdes ju så men jag stannar nog runt 60 så kanske han blir lite nöjd iaf :p .

Va på återträff idag med föräldragruppen & de va fler som inte ammade lr inte kunde & va glad jag är att JAG kan & hoppas jag kommer kunna de länge , för gud så lämpligt det är & de är rätt mängd & rätt tempurerat å jag kan aldrig glömma de hemma..
Men jag ska börja amma honom en extra gång nu på dagarna så min produktion ökar lite så han kan äta ännu mer på kvällarna för nu har han börjat vakna 1 gång extra på nätterna & vill ha mat så nu ska vi öka mängden lite :) .

Imorn ska vi på babymassage , jag längtar :) .
Tycker de va mysigt att vara där & de va en mysig grupp , trevliga & prat glada allihopa & de är ju kanon de :) .
& imorn kommer mamma upp oxå , alltid lika kul så de blir lucia med henne på fredags morgonen i kyrkan :) .

Blir lite tråkiga inlägg , men jag har tappat bloggsuget på nå vis , men de kommer väl tbx :) .

Nu ska jag ta & dricka en vaniljcola & kika på tv , hörs mer !

Kommentarer
Postat av: Ella

Simma med mig ikväll då ;)

2009-12-10 @ 12:07:59
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: DESIGN BY SHORTY

Sugen på en ny bloggdesign? Kika in och tävla hos mig :)



http://designbyshorty.blogg.se/2009/december/bloggdesign-tavling-1-gra-blommig.html

2009-12-10 @ 13:03:51
URL: http://designbyshorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0