-

Minifom
Vi började med det åt Tino men slutade för ungefär 2 veckor sen..
Vi har en helt ny bebis nu !
När vi körde med dropparna fick han jätte svårt att skita , men de kan jag ABSOLUT inte påstå att han har nu , nu är det nästan så de rinner hur honom haha..
Förut krysta han as länge innan han kunde skita & han fick jätte svårt att fisa verkade de som , han grät fort han skulle göra de .
Så nu är jag glad att vi slutade med dom :) .
Men de va tur att dom hjälpte så länge de funkade..

Man är ju nästan bortskämd nu förtiden när man skaffar barn , för sitter man & pratar med farmor om hur hon hade när hon fick barn , hade dom kolik så va de bara att vanka runt med dom & inte kunde man göra nå, bara vänta tills de blev bättre i magen , nu finns de ju det enda & det andra mot kolik & allt annat barn kan ha.
Men hade inte all "hjälpmedel" funnits så hade inte alla skaffat barn som dom gör nu .
Det verkar ju som att det har blivit en hobby att skaffa barn , man blir ju inte direkt förvånad längre om nån säger att dom är gravid när dom typ är 12 år .
Det är ju sjukt egentligen !
Tur att jag slipper vara med i deras liv , att se ett barn försöka uppfostra ett barn de är nog ingen hitt..
Alla säger att de spelar ingen roll hur ung lr gammal man är när man skaffar barn för man kan vara lika duktig mamma ändå , men jag måste säga att ålder spelar faktiskt roll ibland !
Iaf när man själv är ett barn för kom inte & säg att man är vuxen när man är runt 12-15 år..
Jag vet ju hur jag själv var när jag va i den åldern , jag skulle aldrig klara av att ta hand om ett barn för jag kan ju inte påstå att man va mogen i den åldern .

nu har man kasta ur sej lite skit så nu ska jag laga mat :p .

Folk har blivit väldigt dåliga på att kommentera tkr jag ;)

Detta inlägg är inte riktad mot nån så ingen behöver ta åt sej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0