-

Ja jag är ju lite dålig på att uppdatera men jag har haft en del att göra i helgen , har hälsat på här & där :) .
I fredags så va vi ju till bästaste Anna & Jonas , Anna klippte oss & sen titta vi på idol , Calle & Erik är BÄST :cool: :thumbup:!
Nästa fredag kommer jag sitta bänkad framför tvn me mobilen i högsta hugg :) .
Igår så va vi till Viken & hälsade på Annelie , Fredrik & sötaste Liam , gud så stor han va jämnfört me Tino & ändå så är Tino äldre än Liam :p . 
Sen efter de så åkte vi hem & lagade mat till oss & pappa , sen vart de dansbandskampen med en kopp glögg :) . 
Idag jagar Claes så jag & Tino hamnade hos pappa nu & väntar på att han ska bli klar sen ikväll så ska vi till bästaste Ella & Tobbe å kika på huset & smaska i oss smörgåstårta , mums :D . 
 
9dec är de återträff me föräldragruppen , de ska bli kul + att vi får träffa Annelie, Fredrik & Liam igen :)
10dec är de babymassage , wiiie :) .


Hua , de är lite mer än 1 månad till dopet nu & de är en hel del som ska göras , jag längtar :) .
Ska bli kul tycker jag , men kommer vara jätte nervös ändå ju :p .

Nej nu ska ja äta lite köttsoppa med pappsen :) ♥


Jag bara älskar min familj ♥


Kommentarer
Postat av: maria

börjar också planera lite runt dop och sånt :) myspys!

2009-12-06 @ 20:17:09
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: Nettan

Gud va kul med Dop :D Hoppas ni har det bra där uppe !

2009-12-06 @ 20:27:00
URL: http://jeanetteelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0