hålla fingrarna i styr..

.. är jätte svårt när man kikar på barnleksaker lr kläder.
& de är ju så jäkla lätt när de bara är att trycka på Beställ knappen.
Jag har aldrig beställt leksaker ifrån internet men ikväll hände de, nångång ska väl vara den första.
Han fick ett lekhus, ett pippihus :).
Det va ju billigt & vi kan gömma oss där inne & leka nu.
Jag längtar nog mer än va han gör haha.
inte för han vet vad han ska få men han lekte i ett sånt hus idag & tyckte de va skit kul så då kunde jag ABSOLUT inte hålla mig ifrån att beställa ett sånt & de behövs leksaker hem hit, nästan ALLA hans leksaker ligger ju i Voxna så då får han lite nya hit, kul me nya leksaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0