Ett helvete!

Det är fan ett helvete att inte ha några pengar!
Jag ringde Soc förra veckan & då skulle hon skynda sej att sätta in pengar, de har snart gått 2veckor & jag har inte fått en enda kr & jag har 63kr MINUS på mitt kort & ingen mat i kylen.
Jag förstår inte hur dom tror att jag ska klara mig, tigga ifrån andra :s ?
Claes har vart snäll nu & köpt blöjor & välling till Tino, han är viktigast!
Han ska inte behöva lida pga att jag inte har några pengar :/.
Inte kan jag ringa till dom heller för dom har ingen tfn tid idag & jag har inga pengar på tfn, får gå dit bara Tino vaknar för de här går FAN inte längre..

Kommentarer
Postat av: Elin

Usch! Aldrig roligt å vara utan pengar :( Speciellt inte när man har ett barn :/ Hoppas du får in pengarna snart nog!

Svar: Ja, jag hoppas iaf att de är bra där :)

2011-02-01 @ 21:42:19
URL: http://elinwilliam.blogg.se/
Postat av: Jessica 2 barnsmamma =)

Tråkigt! Hoppas det löser sig! Jag menar man behöver mat för att överleva!

Vart bor ni på byn någonstans då?

Kram

2011-02-03 @ 10:05:29
URL: http://jessicaireneolsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0