Tuttnervös

Imorn blir det Bvc , jag är nervös över det besöket faktiskt !
Det kanske slutar med att jag kanske inte ska amma mer , känner mig värdelös ;( !
Håll tummarna för mig imorn..

-

Lördag !
Igår asså , då kom Maria & Tindra till byn :)
Det va jätte kul , gjorde inge speciellt men de va ändå en kanon dag tkr ja .
Det började med att vi skulle till Lindberg men när vi kommer dit så va de SJÄLVKLART stängt så de va bara att vända om & gå ner på byn igen , så då ringde vi Nicken så han följde med oss till Pizzeria Edsbyn & jag käkade , svullot Carro ;) .
Sen va blöjorna full på dom små & magarna tom så då gick vi upp till Nicken's mamma å bytte + mata dom sen bar de iväg på en promenad sen hem till Ella där vi spenderade sista tiden innan vi åkte hemåt :) .
Blir nog att åka till Bollnäs på Onsdag & umgås med Maria & Tindra , läängtar :) .

Nej de va en tråkig uppdatering , men skriver nog mer imorn om hur det gick på Bvc , har en klump i magen :( !

Kommentarer
Postat av: nathalie

Har mjölken börjat sina för dig också?:/

2010-01-24 @ 19:21:08
URL: http://xoxonathalie.blogg.se/
Postat av: malin holmsäter

tycker inte du ska känna dig värdelös, jag sluta amma när willeman var 4 mån pågrund av att jag inte hade någon mjölk.

Det är väldigt vanligt när man är ung mamma.

2010-01-24 @ 20:28:42
Postat av: Jessica Hellman

du ska inte känna dig värdelös om du måste sluta amma gumman! jag slutade amma Julia efter en månad fast de va pga medecinerna jag åt och sen försvann mjölken för mig :/ så du ska inte känna dig värdelös! du är en jätte bra mamma till din son!! kramar!

2010-01-24 @ 21:21:31
Postat av: maria

Du är inte värdelös!! du är skit duktig som ammat såhär länge. du vet ju hur tidigt jag sluta. Håller tummarna för dig bruden! :)

2010-01-24 @ 23:00:24
URL: http://mariadehlin.blogg.se/
Postat av: nathalie

ush. vet du varför det gör ont och så?:/ hoppas du kan fortsätta

2010-01-25 @ 00:11:54
URL: http://xoxonathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0