Tuttkär

Min pojk är verkligen tuttkär :) .
Skulle ge han tillägget igår innan vi la oss men NEJ de tyckte inte han , han vart hysterisk & spottade ut de hela tiden så jag gav upp till slut :p , men imorse testade vi för jag tänkte att han ska få smaka lite på de & så , då gick det mke bättre men han låg & tittade på mig precis som att jag ska förklara för honom va de är jag lurar i honom..
När han låg där & åt ur flaskan då kände jag mig taskig på nå vis eftersom jag inte ammade honom , jag har ju lixom mjölk men det gör ont :( .
Hoppas verkligen att smärtan ger sej nu så jag kan fortsätta amma , jag vill ju lixom det & jag tror Tino oxå vill de .
-
Idag har vi hunnit med en liten promenad , känner mig inte riktigt pigg just nu , känner mig lite små hängig på nå vis !
När vi kom hem så fick Tino stå ute & sova en liten stund med sin babyvakt sen när han vaknade så vart det ner i källaren & tvätta lite så allt är klart till nästa vecka , lika bra att börja nu så jag inte har allt i helgen för då blir jag bara så stressad & efterdom vi ska vara borta nästan en vecka så är det en del som ska med :) .
Imorn ska de tydligen bli ett jäkla skit väder , hoppas de inte är allt förjävligt för jag tänkte försöka ge mig iväg till Bollnäs ändå för att träffa Maria & Tindra , har ju sett framemot de så nu får inte vädret förstöra för mig tkr ja :p .


Kommentarer
Postat av: Anonym

En liten undran har du prövat att pumpa ur det kan gå lättare

2010-01-26 @ 18:09:46
Postat av: jessika

du, det är bra att han hellre vill ha tutten än flaskan. (fast man vill ge flaskan för att se hur mkt de får i sej innan natten :) men det brukar vara tvärt om, att de ratar tutten för att de hellre vill ha flaskan. så tuttkär är ju superbra :D

sen om randen, det verkar stämma för många :)

2010-01-27 @ 08:08:17
URL: http://blondinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0