Trök inlägg

Idag har jag inte gjort så mke , min syster har vart här & umgåts me mig & sen har jag tvättat , plockat & plocka fram kläder & sånt som vi ska ha till dopet imorn..
Sen kom bästaste Andreas förbi & hälsade på , drack kaffe & käkade bullar :) . 
Du är bra du !
Vill ni veta en sak , jag är nervös , jag tjatar ihjäl er med ordet nervös haha .  
Jag går nog & är nervös HELT i onödan , det kommer säkert gå jätte bra & de kommer vara fint , är helt säker på det men kan inte sluta vara nervös ändå :p .
Det är ju inte 5 människor som kommer heller, vi kommer vara runt en 40 stycken om inte mer , vi får se imorn :)
Har inte hållt räkningen alls men min goa svärmor hjälper mig med det för jag är så surrig just nu , mke att tänka på !
Det kommer kanske upp bilder imorn på kvällen lr så kommer det på söndag , beror helt på hur trött jag kommer vara imorn kväll :p .
-
Lite läskigt t.o.m min syster har drömt om att jag är gravid med 2:an , men nej det är jag ju inte :p .
Men det är lite komiskt haha , men det får allt vänta !
Jag ska njuuuuuuta utav min älskade , OTROLIGT VACKRA son ett bra tag till :)

Nej nu ska jag hoppa i säng , först mata Tin♥ lite :) .

Tänkte bjuda på en bild som jag fick utav Andreas oxå :)


Kommentarer
Postat av: Ella - gravid i vecka 19

Det kommer gå bra :) Kommer vara fint :)

2010-01-15 @ 22:39:05
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: Matilda -90a & Snart 2barns mamma!

aaw tack så mycket ;)

2010-01-15 @ 23:55:26
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0