Träning & gravid

Idag har man lega i kan jag lova , vart en powerwalk's promenad sen hem till pappa sen gick jag till Signe & där vart det vedkastning för pappa ska ha hem ved så dom kan få lite värme :) .
Efter det så gick jag hem & körde några situps , undra om de är nån som kommer ha träningsvärk imorn :O :cool: .
Måste ju ligga i nu så man är fräsch till stranden i sommar ;) .
Claes ska ju inte behöva skämmas , inte för att han gör det nu heller men vi kan ju låsas haha ;)
-
Inatt så drömde jag att jag var gravid med nr 2 , de kändes så verkligt & Tino låg i sin säng i drömmen & snarkade ( han gör de i verkligheten oxå ) så när jag vaknade inatt så va jag tvungen att känna & klämma på magen men det var ingen där :p .
Men gud va man kan drömma ibland haha !
Det kändes så verkligt .

Nej om man ska ta & duscha så man är ren & fin tills mitt hjärta kommer hem , kanske inte är så fräscht att krama om mig just nu ;)

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Jaa, han verkar vara en riktigt bra pappa!

2010-01-13 @ 21:51:33
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Jenna

Ja det ska vi :) Om det går att se då vill säga :)

2010-01-13 @ 21:55:08
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0