Tandis

Nu ni , nu ska ni få läsa ;)
Jag ska skryta lite , Tino's första tand har pluppat ut , inte helt men den syns :D .
Snacka om att man är stolt fast det är lite gnälligt här hemma just nu men de kan man ju förstå att de är när det växer tandisar i munnen på honom .
Ska försöka få ett kort på den , men de går ju inte så bra när han stretar emot & absolut inte vill att jag drar i hans läpp haha :p .
Bra söt pojken min ♥ !

Idag vart det iaf 1timmes promenad , skönt att röra på fläsket lite sen efter det kom Ella & hälsade på lite , trevligt med sällskap tkr jag :D .
Nån dag här så ska jag träffa Maria & Tindra , de är efterlängtat !
-
Nästa gång vi åker ner till Uppsala så ska jag köpa badbyxor åt Tino sen ska vi till fyrishov & bada har jag bestämt :D .
Ska tvinga med hans mormor så man kan simma några längder oxå om inte Claes vill med då så han kan bada lite med honom medans jag simmar några längder :) .

Nu ska jag mata lillskrutt sen blir det nog att sova, gonatt på er :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Min lilla Eddie på 5 månader har också fått sin första tand också gnällig men även dålig i magen pga det stackars dom små måste göra så ont att få dessa tänder !!! Svårt och ta kort på tänderna jag filmade Eddies istället mycket lättare !!!



mvh emma

2010-01-19 @ 10:57:07
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/index.html
Postat av: hallonmamma

tack det samma gäller även din son :D Hur gammal är han och du?

2010-01-19 @ 20:54:34
URL: http://hallonmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0