Spelar..

..ingen roll vad man skriver ju så tar folk åt sej !
Om jag skriver att jag inte menar nån speciell i inlägget så gör jag ju inte de men de verkar vara allt för många som tar åt sej fast jag inte har skrivit nå namn lr nå .
Tänk att man ska få skit vad man än skriver , det är MIN blogg & jag skriver vad JAG VILL !
Tkr ni inte om att läsa det jag skriver....LÄS INTE DÅ !
Om jag har en fråga t.ex om nånting då vill ju jag ha svar typ inte en massa påhoppningar :S
För menar jag en speciell person så skriver jag väl de !?

Jag har en MASSA frågor men de är nog ingen idé att skriva ut dom för då får man en massa skit känns de som & jag bloggar inte för att få en massa skit ska ni veta , tkr ni om att kasta skit på folk , så gör de då !
Men ni ska veta att jag tar inte åt mig , de gör jag verkligen inte för när nån kastar skit på mig så rinner de av mig som när man häver vatten på glapack , de bara rinner bort !

Kommentarer
Postat av: Pety

Skit i alla bajskommentarer! tänk på att det är folk som inte har annat för sig som tar tid att skriva dryga/elaka kommentarer. Håll huvudet högt å visa att du är bättre än dom!

2010-01-14 @ 09:51:02
URL: http://petisa.blogg.se/
Postat av: Pety

Jo, det blir så.. orkar inte längre :/

2010-01-14 @ 10:25:27
URL: http://petisa.blogg.se/
Postat av: Carola

Hejjar på dig!

2010-01-14 @ 11:10:34
Postat av: Ella - gravid i vecka 19

Förstår precis hur du menar, verkligen nu efter mitt inlägg! :)

2010-01-14 @ 18:17:11
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: Amanda..

Haha jaha jag va ine ensam med att få en jävla massa skit.. tycker de är så drygt... sen ska dom ringa runt och snacka en massa stl för att ringa till mig och fråga vem/vad de handlar om men men.. Hoppas de blir bättre=)

2010-01-17 @ 23:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0