Pravidel

Nu har man börjat käka Pravidel för att mjölken ska minska , får se hur lång tid det tar..
Just nu mår jag bara allmänt dåligt utav dom , huvudvärk , illmående & jätte yr :S . 
Men hoppas dom hjälper iaf för mina bröst håller på att ta död på mig nu :( .
Tino käkar ju ersättning nu för tiden , det verkar funka jätte bra för han har inte haft ont i magen lr nånting iaf , men fyf*n va skiten luktar nu ist man blir ju spyfärdig :O .
Som imorse när jag mådde så illa så va jag tvungen att säga åt Claes så han fick fixa de där för jag klarade inte av de :S .

VAD PRAVIDEL ÄR OCH VAD DET ANVÄNDS FÖR ?

Pravidel används vid följande tillstånd:

  • Parkinsons sjukdom. Pravidel har samma effekt som det kroppsegna ämnet dopamin. Brist på dopamin orsakar bl a Parkinsons sjukdom (yttrar sig i darrningar, skakningar och muskelstelhet).

  • Behandling av oregelbunden eller utebliven menstruation, av infertilitet, eller minskad sexuell lust (minskad libido) orsakad av för höga prolaktinhalter. För att förhindra igångsättning av eller för att avbryta amning, av medicinska skäl, eller mjölkflöde ur brösten framkallat av t.ex. läkemedel. Pravidel hämmar utsöndring av hormonet prolaktin, som bl.a. är nödvändigt för en normal mjölkproduktion hos ammande mödrar, eller en normal sexualfunktion hos både män och kvinnor


  • Kommentarer
    Postat av: Emma

    slutade amma för 3 månader sen läcker än inget kul alls ...

    2010-01-31 @ 16:10:11
    URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0