dåligt me uppdateringar

Ja det har blivit dåligt med det , men jag har inget bloggsug pga av mitt mående..
Eller ärligt talat så vet jag inte hur jag mår just nu , de är verkligen upp & ner !
Nej det är INGENTING med Tino att göra lr min mammaroll !
Vissa människor vet vad det handlar om men tänker tyvär inte berätta för allt & alla..
-
Gårdagen va väldigt lyckad måste jag säga , skönt att det är över nu ;) .
Fick jätte fina presenter utav folk , ska skriva upp dom..om jag kommer ihåg alla vill säga ;) .
Han fick :
Ett sparkonto me 1000kr på de
ett till konto me 3000:- 
Såndär man gör fot/handavtryck
en till sån fast en ram bredvid
En minnestavelram lr hur man ska säga
En fyrhjuling , fast den får han när han är 3,5 år , då blir de race me moffa hans :)
Jätte stor mysig nalle
En rolig bok som Anna & Jonas hade bytt ut namnen i
Min första tandburk
En matstol som man även kan ha som en gungstol
Pengar
Kläder
En overall som man kan göra till åkpåse
En gummiklubba så han kan hjälpa pappsen ;)
En jätte fin hemmagjord tavla

Kommer inte ihåg allt men där va en del iaf :)

Nu ska vi kika på Dag-Otto filmen hos pappa , Anneli är även här :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0