Bvc & grejer

Idag fick ju lillkillen våran sprutorna , ååh va han grät en liten stund sen va de bra , men han tittade på Monika (bvc-sköterskan) som att han skulle kunna strypa henne bara han kunde haha , plåga lillkillen sådär ;) .
självklart vägde vi honom & mäte me
6430g
63cm
(Jag hade gått ner 1kg över jul ;)  )
han växer & står i & jag fick jätte mke beröm för att jag ammar heltid , de tyckte hon va kanon !
Nästa gång ska vi prata om smakprover , men jag tänker vänta enda till 5-6 månader med det , tänker inte ställa till så han kankse inte vill ha tutten längre , vågar inte chansa & de sa ja åt Monika oxå & hon tyckte de va bra att vi vänta eftersom jag är så inställd på amningen..

Eftersom han fick sprutorna idag så kanske han får feber , men har inte sett en enda skymt utav nått sånt än..
Han är pigg & glad fortfarande så får hålla tummarna att de inte blir nå feber & skit inatt :) .
Skulle ju gärna vela sova eftersom förkylningen tar kol på mig , men det märks hur de blir sen :)

Jag har lånat en skiva utav Ella som jag började med idag , så imorn har jag väl träningsvärk haha :p .
Hua , vart trött bara efter 10 min typ , de kändes verkligen att man är tooook otränad :p .
Man skulle ha haft min mamma här så hon kan jaga mig runt bruket varje dag så jag tappar mina 10kg fortare , vill verkligen ner till mina kär 59kg igen så man vågar visa sej på stranden i sommar :p .

Nej nu ska jag ta & gosa med min familj , sen hänga tvätt..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Han ratar nog inte tutten bara för att du börjar lite med mat, det är nog mer om du ger flaska.

2010-01-07 @ 20:27:03
Postat av: Ella - gravid i vecka 18

Jag älskar den skivan, så sen när min lilla plutt har kommit vill jag ha den och få bort mina gravidkilon som jag kommer släpa på mig ;)

2010-01-08 @ 18:04:44
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Powerwalk Carro!!!!

2010-01-09 @ 09:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0