21 januari

Idag vart det tandläkaren för dom skulle aktivera nån grej på min tandställning så imorn kommer man ha ont i munnen igen , jippie....not !
det tog typ 10min iaf sen åkte vi till Preem & där vart vi nån timme , snacka om att Tino va i centrum där , alla stod som en ring runt bordet nästan & skulle prata & kika på honom , vårat charmtroll :) !
Han charmar in sej lätt hos folk den där , han kastar sitt flörtöga på folk sen smälter dom ju haha .
Efter Preem så vart det Ica & handla lite smått & gott , vart typ bara nyttiga saker eftersom här strävas de att gå ner i vikt men vet inte hur jag har lyckats gå ner 2kg som har fuskat så mke me chips & godsaker :o , men ingen är ju gladare än jag iaf ;) .
När vi hade ätit så gick vi på en rask 45minuters promenad , vart ju lite små svettig kan ja lova :p , när vi hade gått den så gick vi hem till Ola & Helen , drack kaffe & pratade en massa skit , även Andres & Daniel va där :) .
Det va riktigt kul !
Helen , jag & Claes ska försöka komma iväg varje kväll på en riktigt promenad nu , ska se till att det blir så nu !
Jag lånade även Helen's bärsele , får se om man får nånting gjort nu då för Tino vill ju vara med överallt :) .

En fråga , ni som har rökt hur blir ni av med röksuget :O ?
Asså de är så jävla jobbigt nu , jag börjar bli nervklen & gråtfärdig...
ooooorkar inte mer :(

Kommentarer
Postat av: Jenna

Ja absolut, hoppas det kommer snart, segt å vänta:P

2010-01-22 @ 12:32:44
URL: http://gumsalumsa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ta en morot å tugga på, när den är slut så tar du en ny... Du håller munnen och handen sysselsatt iaf.. Sen om röksuget försvinner, d e lite olika :)

2010-01-25 @ 01:22:47
URL: http://pettansegnavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0